12 Oca 2017

Altın Kitabın Sırları - Nevşah Fidan Karamehmet




Bu kitap başucu kitabı gibi geliyor bana. Hani arada tekrar tekrar açıp okumaktan keyif aldığımız kitaplar vardır. Bu da onlardan biri benim için. Ne zaman enerjim düşse, hayatla ilgili, yaratanla ilgili, ben'le ilgili birşeyleri duymak istesem, bu kitaptan sayfalar çevirirken buluyorum kendimi.

Nevşah, o kadar güzel bir dille anlatıyor ki; yaratanı yeniden tanıyorum, kendimi yeniden buluyorum. İnsan denen şu bedende yaşamanın, bedeni önemsemenin bizi özden uzaklaştırdığını bir o kadar da bedenimize olan sevgisizliğimizi ince bir üslupla anlatıyor. İnsanlık tarihinde gelmiş geçmiş tüm kutsal kitaplarda yazan ama açıklanmayan, herkesin anlayabileceği ama anlamaktan kaçtığı hakikatleri tüm cesaretiyle ortaya koyuyor.

Yaşamda önemli olan başarı değil, bu döngünün gerçekte ne olduğunu anlamak.. Bu kitap insan olmayı anlatmıyor, gerçek ilahi huzuru bulmanın yolunun hakikatinden bahsediyor.



Yazar: Nevşah Fidan Karamehmet
Yayıncı: Destek Yayınları
Tür: Ezoterik
Sayfa: 328

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder